خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد خبر داد

اعزام ۴۰۰ نفر از  بسیجیان اسدآباد به مرقد مطهر امام خمینی (ره)

همدان-فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد از اعزام ۴۰۰ نفر از  بسیجیان اسدآباد به مرقد مطهر امام خمینی (ره) خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۷۸۹۳
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶

سرهنگ امیدعلی الیاسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند «این انقلاب در هیچ کجای دنیا بی نام خمینی (ره) شناخته شده نیست»، این یک واقعیت است که پیروزی انقلاب و تداوم و درخشندگی انقلاب از سال ۵۷ تاکنون با بهره‌گیری از منویات آن یار سفره کرده محقق شده است.

وی افزود: اگر نبود پیروی از رهنمودها و وصایای آن امام عزیز سرنوشت انقلاب باشکوه اسلامی ایران هم دچار سایر انقلاب‌های صورت گرفته در سالیان متمادی دچار انحطاط می‌شد.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد عنوان کرد: که بعد از رحلت رهبر کبیر انقلاب به حق و شایسته تنها کسی که مستمراً راه و آرمان‌های امام راحل را برای آینده انقلاب تدوین و ارائه کرده و می‌کند خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری است که طبق اذعان بزرگان عالم سیاست در هر برهه‌ای از ناملایمات پیش آمده بر سر راه انقلاب این رهنمودها و تدابیر معظم له بود که راه صلاح و  نجات را نشان داده است.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) گفت: به مناسبت این ایام ۴۰۰ نفر از  بسیجیان شهرستان به مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند.

الیاسی عنوان کرد: هدف از اعزام بسیجیان و جوانان به این سفر زیارتی آشنایی با منویات امام راحل و تجدید پیمان با خلف صالح ایشان امام خامنه ای (مد ظله العالی) است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار